2 литра там.Сообщение от Grant
2 литра там.Сообщение от Grant
2 л. и 240 л.с.Сообщение от Grant
http://avtoway.info/news/2008-mugen-civic-rr/
странно ведь....если у народа есть определённое кол-во бабла....он не будет брать японца...даже самого хорошего чаще всего...
возьмёт немца.....чуть поменьше либо БУ...но немца... вот скоко легеннд в Москве....даже интересно
пока я думаю что взял бы дорогой тупер в седане....в обвесе....но эжто пока денего нет....но вот когда они будут...я буду думать дольше![]()
Точно, у RR мотор 2.0:Сообщение от Vladd
Designed to be perhaps the ultimate front-engined/front-wheel-drive performance car, the Mugen RR sheds an additional 10kg (22 lbs) off the standard Civic Type R's weight, coming in at 2733 lbs. In addition to the weight loss, the freer-breathing Mugen RR picks up 15 horsepower over the regular Type R. It's rated at 240 horses at 8,000 rpm and 160 lb-ft at 7,000 rpm.
Complementing the added power and and decreased weight are a new bodykit, upgraded brakes all around, a retuned suspension, new wheels and tires, and logo-emblazoned Recaro sport buckets. Availability is limited to 300 cars, all in the Milan Red finish shown, and the pricing in Japan has been set at ?4,777,500 ($38,750 USD).
Насчёт 300 машин интересный момент.
Хотел заказать двойной глушак от него - нельзя, говорят, заказы только владельцам RR доступны.
А еще есть RR с мотором 2.2:
This undeniably impressively supped up Civic Type-RR is the work of Mugen and it made its debut at the recent Tokyo Auto Salon. Apart from the overly aggressive bodykit that includes an aluminium bonnet, a carbon-fibre front end and a large rear-wing spoiler, the Mugen Civic Type-RR Experimental Spec boasts a series of mechanical upgrades, the most important being the K20A engine that has been bored out to 2.2-litres. The result is an output of 260 HP and a maximum torque figure of 235 Nm or 173 lbs/ft.
As one would expect, Mugen also upgraded the Type-RR’s wheels, brakes and suspension. Inside, the Japanese tuner stripped the Civic’s cabin and added a heap load of carbon-fibre parts along with a new set of bucket seats.
![]()
жалко вида сзади нет!
а так я взял бы....если б жил в Токио!![]()
Сообщение от 13kiza4
![]()
хы тож хочу лампочку сзади как на формуле
игра не стоит свеч)Сообщение от **Sunny**
Сообщение от kok
Она?
Учитывая то что нет леворукого аналога, и придётся колхозить с запчастяит Si и 4D то думаю недешево а главная проблема найти грамотных людей которые реально смогут довести такой колхоз до ума =)Сообщение от **Sunny**