Забавно если один из гроссмейстеров мухлюет. Никто не мешает им читать данный форум, им ведь понятно, что все "ЭТО" мы могли организовать только при помощи форума
Так что, если ход за нами, нужно активно "шифроваться", шобы враги не прознали про наши коварные планы захватить власть над вселенной![]()
Да, все ж не стоит забывать что нас тут могут палить...
Вот еще интересно, сколько может идти такое письмо до япов и других заморских представительств?..
---------- Сообщение добавлено в 23:16 ---------- Предыдущее сообщение добавлено в 23:13 ----------
Можно еще заколбасить на их японский емэйл, что мол ждите, мы вам вот такое официальное письмо отправили...
и еще письмо, что мол, скоро придет письмо о том, что скоро придет официальное письмо, а ТАААМ..... и так еще сначала звонить и многозначительно покашливать в трубку.
---------- Сообщение добавлено в 23:30 ---------- Предыдущее сообщение добавлено в 23:26 ----------
если простое - с учетом того, как запчасти официальные идут, мы состаримся все и будем на лавке прошлое ворошить, почесывая бороды. Периодически самый молодой будет доставать из сарая ржавый цивик с пробегом под миллион и давать ему просраться, а все остальные дружно "фууу, обвес-то - тайвань, колхоз"..... а по электронке быстро, наверное..
А если они попросят яйца им почесать?=) Это тоже будет официальным ответом?=) В сроки и по закону они должны не просить о переводе письма на иностранный язык(кстати который не является нашим родным на территории РФ), а скажем дать заключение, принять меры какие либо. Да и это не касается переписки по электронной почте. А только официальной претензии.
отвечать думаю обязательно, опять же по почте и дублером по электронной почте.А по поводу того, что они могут форум палить, ну и что?? кто-то из вас, у кого трясется тачка не считает, что он вправе требовать как минимум бесплатного расследования и экспертизы по этому делу?я лично считаю, что прав, и пусть они это все читают сколько угодно, правота моя от этого не уменьшится.
И по поводу перевода. Mark, пиши, типа, не считаю нужным предоставлять Вам бесплатные услуги переводчика, все участники письма проживают в России и с Хондой общаются через российское представительство соответственно.
Интересно, Mark уже оветил ХМР что-нибудь или нет...
Выслал я им письмо на анг...
Пусть почитают...
Чтобы не было, двусмысленностей... написали мы письмо или вообще не написали....
To the attention of the head office of Honda Motors inc.:
Due to the fact that the authorized dealers of Honda Motors Inc. on the territory of Russia Federation, led by official representation "Honda Motor Russia" Ltd, have appeared incompetent in solving this problem, namely, incapable to find the reason of the arisen defect, we ask you to assist and supervise the solution of the problem stated in the applied letter.
Russia, St. Petersburg, 2009-11-16
To official representation of Honda Inc. in Russia Federation
“Honda Motor RUS” Ltd
Written request.
We, Honda Civic VIII owners, in the amount of fifty people:
Names
Are writing you with a request to render assistance in the following problem:
The problem occurs mainly with automobiles with a small run, basically, in a range of a ten – thirty thousand traveled kilometers.
When starting on first gear, at the moment of almost full engagement of the clutch, you can feel how the car starts jolting/vibrating. Such symptoms occur when the clutch cover (pressure plate) or flywheel have been deformed – what the official dealers usually diagnose, but it turns out that the problem is elsewhere.
Some members of this application have had the clutch plate assembly, the clutch master cylinder and the clutch pedal of their cars replaced with new ones, what does not give a lasting effect. Basically, all attempts of the official dealers to fix this problem do not have a positive effect, or prove to be only temporary measures (one – eight thousand kilometers). The problem is also worsened by the fact that it usually occurs after several hours of running.
On the repeated inquiry the dealer is at a loss with the answer and offers diagnostics at the expense of the owner of the car. Frequently the dealer says that he had never heard about the given problem before and the more so, never heard about the mass character of this problem. Although many of the participants of this petition have also paid visits to the same official dealers and spoke with the same representatives.
We request more careful diagnostics to be performed and to eliminate the defect set forth above, at the expense of the manufacturer.
On your chosen decision, we ask to notify Alexandr O. Kravchenko as the representative of the petitioners' group, in the terms established by the law on protection of the rights of consumers of the Russian Federation, via the phone: (…) and also by the certified mail with the official answer, to the address: (…), and the copy to be sent by e-mail to: (…). Otherwise, we will be forced to apply to court to settle the point of question on basis of the legislation of the Russian Federation.
This request has been written in two copies: in Russian and English languages.
Russian copy has been addressed to official representation of Honda in Russia at: 142784 Russia, Moskovskaya oblast, P.O. Box 146 "Honda Motor Rus" Ltd. The copy written in English to the head office of Honda Motors Inc. at: 1-1, 2-chome, Minami-Aoyama, Minato-ku, Tokyo 107-8556, Japan.
The representative of group of the petitioners:
Name
Signature _____________
Последний раз редактировалось Mark; 19.11.2009 в 16:19.